با 5 نرم افزار برتر اندروید در این هفته آشنا شوید
تاریخ : سه شنبه 18 تير 1398
نویسنده : علی

با پربازدیدترین برنامه های موجود در فروشگاه گوگل در هفته اخیر که به حدود 2.5 میلیون بازدید داشته است آشنا شوید در این خبر ما به 5 برنامه پربازدید و محبوب اندروید می پردازیم.

 

google assistant

نرم افزار دستیار گوگل یک دستیار شخصی است که به کاربران این امکان را می دهد که در بسیاری از کارها این دستیار به آن ها کمک کند شما می توانید از دستیار گوگل در سیستم عامل های اندروید و یا iOS استفاده کنید و برای اجرای برنامه ها ، بازی ها و غیره از این برنامه استفاده کنید

در بعضی از دستگاهها حتی می توانید با استفاده از ویژگی صدای Google، صفحه مورد نظرتان را باز کنید و اگر از سرویس های Google مانند Chrome، Search و غیره استفاده می کنید، نتایج شخصی را با جستجو پیدا کنید. 

Swiftkey

صفحه کلید SwiftKey بیش از 250 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد.این صفحه کلید از هوش مصنوعی برای یادگیری و پیش بینی کلمات تایپ شده کاربر استفاده میکند و از محبوبیت بالایی بین کاربران برخوردار است.

Swiftkey ویژگی های Autocorrect به معنی تصحیح خودکار دارد. علاوه بر این، طیف گسترده ای از تم های زیبا دارد. Swiftkey اطلاعات حساس و محرمانه مانند رمز و اطلاعات حساس مانند شماره کارت اعتباری ذخیره نمی کند.

Google Duo

Google Duo یکی از بهترین برنامه های تماس ویدیویی برای اندروید با یک رابط کاربری ساده  است که به راحتی  وارد می شوید و شماره خود را تأیید کنید و می توانید تماس های ویدئویی سریع مانند تماس تلفنی معمولی برقرار کنید.

ویژگی "Knock Knock" به شما اجازه می دهد پیش از تماس تلفنی، یک پیش نمایش زنده از تماس گیرنده داشته باشید. Google Duo یکی از محبوب ترین برنامه های اندروید است و در iOS نیز در دسترس است.

Evernote

Evernote یک ابزار برای  پلتفرم های مختلف است تا بتوانید یادداشت های خود  را در فرمت های مختلف از جمله متن، عکس، صدا، ویدیو، طرح ها و موارد دیگر، طراحی کرده و ذخیره کنید.

از ویژگی های آن می توان به قابلیت همگام سازی در دستگاه های مختلف اشاره کرد. Evernote همچنین دارای ابزارک صفحه اصلی برای دسترسی سریع به یادداشت های خود است.

Unified Remote

این نرم افزار یکی از برنامه های کنترل از راه دور کامپیوتر شما از یک دستگاه اندرویدی است. از بلوتوث یا فای برای کنترل کامپیوتر از راه دور استفاده می کند. این برنامه از ویندوز، لینوکس و مک پشتیبانی می کند و نیاز به یک برنامه سرور برای نصب دارد.

با استفاده از ویژگی "Wake in LAN" رایانه خود را از حالت sleep  بالا بیاورید. تمام ویژگی های ضروری در این برنامه مانند صفحه نمایش، صفحه کلید و ماوس، کنترل پخش کننده رسانه و غیره در این برنامه موجود است.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید